Emlak Gündem
Konut sahibi kiracı davalarında yeni devir 1 Eylül’de başlıyor: Mahkemeden evvel arabulucuya gidilecek
Ev sahipleriyle kiracılar arasında yaşanan uyuşmazlıklarla ilgili arabuluculuk dönemi 1 Eylül’de başlıyor. Arabulucuya gitmeden mahkemeye gidemeyecek olan ev sahibi ve kiracıların bazıları böyle bir durumda uzlaşmayı tercih edeceklerini söylerken, avukat Iyaz Çimen “Şu anki durum Sulh Hukuk mahkemelerinde yoğunluğun çok fazla artmasını, duruşmaların 1 yıl hatta 1.5 yıl kadar sonraya verilmesine sebep oluyor. Bizim taraf olduğumuz dosyalarda yüzde 10 ila 20 arasında bir uzlaşma söz konusu olabiliyor” dedi.
-
Ticari Projeler4 hafta önceTicari Gayrimenkul Fiyatları Yıllık Yüzde 31 Yükseldi
-
İnşaat Haberleri4 hafta önceİMKON’dan Yapı Denetim Bedelleri İçin Resmi Gider Talebi
-
Emlak Gündem4 hafta önceİstanbul’da 1+1 Daireler Yatırım Getirisinde Zirveye Çıktı
-
Toki-Emlak Konut1 hafta önceTOKİ’den Kurasız Konut Fırsatı: İzmir’de 306 Konut Açık Satışa Çıkıyor
-
Emlak Gündem1 hafta önceTÜİK Verileri Ortaya Koydu: Hanehalkı Bütçesinde En Büyük Pay Konut ve Kiraya Gidiyor
-
Emlak Gündem1 hafta önceTapuda 5 Ayda 1 Milyonluk Hareket
